سامان همیشه اطمینان بخش

درمان فیستول با لیزر

در روش درمان فیستول با لیزر از بی حسی موضعی استفاده می شود. پس نیازی به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان نیست. جراحی فیستول با لیزر عوارض کمتری دارد.

بهترین روش درمان فیستول با لیزر در کلینیک سامان انجام می شود. شما با مقایسه روش درمان فیستول با روش های سنتی و جراحی باز می توانید روش درمان ساده لیزر را متوجه شوید.

هزینه درمان فیستول با لیزر

عمل درمان فیستول با لیزر

خونریزی مقعدی ناشی از درمان فیستول با لیزر به نسبت روش جراحی خیلی کم است. دوره التیام و بهبودی بیماری نیز در این روش یک تا دو ماه است. در برخی موارد بیماران فیلم درمان فیستول با لیزر, فيلم عمل فيستول با ليزر, فیلم جراحی فیستول مقعدی با لیزر,فيلم عمل جراحی فیستول مقعدی جستجو می کنند باید برای این عزیزان عرض کنیم که درمان فیستول با لیزر بسیار کم درد و بدون خونریزی می باشد.

با این روش بیمار به آسانی می تواند به سر زندگی و کارهای رومزه خود برگردد. با درمان فیستول با لیزر بیمار هیچ درد شدیدی را تجربه نمی کند و در مقایسه با جراحی باز درد کمتری دارد.

درمان فیستول با لیزر یک جراحی کوچک برای برداشتن فیستول است. اغلب این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود. البته برخی اوقات بیهوشی عمومی نیز لازم است. بیهوشی عمومی به عمق درگیری، روش های جراحی بستگی دارد.

پس از عمل لیزر، بیمار در عصر همان روز یا روز بعد از عمل می تواند از بیمارستان ترخیص شود. پیشنهاد می کنیم درمان فیستول با لیزر را با لیزر پرتوان انجام دهید و مناسب ترین راه درمانی این است که بافت فیستوله شده را با لیزر پرتوان برش دهند و از بازگشت و انتشار آن پیشگیری کنند.

معمولا فیستول ها بر اثر کیست مویی ایجاد می شوند و بعد از مزمن شدن این بیماری توسعه پیدا می کنند.

مراقبت از ناحیه لیزر شده، با نشستن در لگن آب گرم حاوی چند قطره بتادین، سه الی چهار بار در روز و هر بار به مدت بیست دقیقه انجام می شود که برای دو هفته ادامه پیدا می کند.

در صورت احساس هر دردی می توانید از داروی آرام بخش استفاده کنید. بقیه مراقبت های بعد از عمل فیستول مقعدی با نظارت پزشک معالج شما انجام می شود.

جراحی فیستول با لیزر

• درمان فیستول با لیزر برتری هایی نسبت به جراحی باز دارد که در زیر به مواردی اشاره می کنیم:
  • لیزر در موقع برش و برداشتن برچسب پوستی انتهای عصب بریده شده را بازسازی می کند و در نتیجه بیمار بعد از عمل دردی احساس نمی کند یا خیلی کم است.
  • لیزر رگ های کوچک بریده شده در موقع عمل را همزمان می بندد و در نتیجه خونریزی هنگام عمل کم می شود.
  • درمان فیستول با لیزر به صورت سرپایی و بدون بی هوشی انجام می شود.
  • بیمار تنها شب اول را استراحت می کند و نیاز به استراحت طولانی مدت نیست.
  • بیمار هر چه زودتر می تواند به سر کار و زندگی روزمره خود برگردد.

بیشتر بدانید بد نیست! برای درمان فیستول گاهی وقت ها روش های سنتی هم دنبال می شود. درمان گیاهی فیستول هم طرفداران خاص خودش را دارد و درمان های خانگی مثل درمان فیستول با عسل

درمان فیستول با لیزر ار می توان برای همه انواع هموروئید و حتی شقاق و فیستول به صورت یکجا انجام داد.

درمان فیستول با لیزر

لیزر محیط عمل را استریل کرده و باعث کم شدن عفونت ناحیه عمل می شود. گفتنی است به همین دلیل انتقال بیماری های ویروسی از جمله هپاتیت و ایدز به صفر می رسد.

لیزر موقع عمل به بافت اطراف آسیبی وارد نمی کند و مانند کوتر باعث نکروز نمی شود. به همین دلیل درد بعد از عمل کم شده و به اسفنکتر مقعد آسیبی وارد نمی کند. این برتری لیزر باعث کم شدن عارضه بی اختیاری مقعد می گردد.

فیستول اکتومی

روش جراحی فیستول را فیستول اکتومی نیز می گویند که در آن فیستول و مجرای فیستول به صورت کامل برداشته می شود. تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. فیستول برداشته می شود و شیاری نیز ایجاد می شود. در جراحی سنتی فیستول امکان صدمه زدن به بافت و عضله سالم وجود دارد که ممکن است منجر به بی اختیاری مقعد شود.

پیشنهاد:

بنابراین پیشنهاد می کنیم درمان فیستول با لیزر را برای درمان فیستول انجام دهید تا به بافت های سالم شما آسیبی نرسد و جراحی با دقت بیشتری انجام شود. لیزر پرتوان دی اکسید کربن برای کم کردن ریسک آسیب به عضله یا اسفنکتر مقعد توصیه می شود.