درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر

درمان بواسیر با لیزر توسط کلینیک سامان در کمترین زمان و بدون هیچ درد و عارضه ای انجام می شود. در کلینیک سامان عمل بواسیر با لیزر کمتر از نیم ساعت طول می کشد و بدون درد است.امروزه از روش‌ های لیزری بواسیر برای درمان مراحل مختلف بواسیر استفاده می کنند که ۸۵ درصد بیماران بواسیر در کمتر از پنج دقیقه درمان می شوند و به سر زندگی خود برمی گردند.

روش درمان بواسیر با لیزر چگونه است؟

بواسیر گشادی رگ های مقعد است و مانند توده‌ های غیرطبیعی ای ظاهر می شود که دارای سه علامت رایج درد، خونریزی و یا حملات مکرر التهابی و پرولاپس است. علائم بواسیر در کسانی که به آن مبتلا شده اند یکسان نیست، برخی از آنها با درد کم و برخی دیگر با دردهای غیرقابل تحملی همراه هستند. بواسیرها در هر مرحله ای نیاز به کمک پزشکی دارند تا به مرحله پیشرفته کشیده نشوند.

درمان بواسیر با لیزر شامل هیچ گونه برش یا برداشتن بافت نیست، بلکه فقط با استفاده از سطح لیزر یا سوزاندن همراه است. برای درک چگونگی درمان بهتر است بدانید که درمان با لیزر بهترین پیشرفتی است که در درمان بواسیر در دهه گذشته رخ داده است.

آسان، بدون درد، سریع و بسیار موثر و با نتایج دایمی است، همه بیماران می‌ توانند در همان روز درمان بواسیر به کار و فعالیت‌ های روزمره عادی خود بازگردند.

روش درمان بواسیر با لیزر

چرا این درمان بواسیر به روش لیزری بهترین است؟

1. در اغلب موارد در ۱۰ دقیقه یا کم‌ تر درمان کامل می‌ شود و بیمار بلافاصله پس از درمان بواسیر می تواند مرخص شود.
  2. در کلینیک یا در بیمارستان برای بیهوشی از بی‌ حسی موضعی ساده با آرام‌ بخشی ملایم استفاده می شود و این مورد نیز عارضه ای به دنبال ندارد.
  3. هیچ دردی در طول بهبودی پس از درمان بواسیر با لیزر وجود ندارد، بعد از درمان لیزر بر روی افرادی که بواسیر آنها به مرحله پیشرفته بواسیر رسیده است ممکن است درد خفیفی در مدت حرکت روده احساس شود.
  4. شیوع عوارض درمان بیماری بواسیر با متد لیزری بعد از عمل (عفونت، خونریزی، تنگی، بی‌اختیاری رکتال) کمتر از جراحی معمولی است.
  5. هیچ بخیه و پانسمانی استفاده نمی‌ شود و هیچ نوع ماده دردناک سنتی برای بعد از جراحی استفاده نمی‌ شود.
  6. لیزر تمام عصب‌ های ناحیه موردنظر را به صورت کامل می سوزاند، بنابراین هیچ دردی در محل درمان احساس نمی شود.

عوارض

عوارض این روش به صورت دقیق شناخته شده نیست. همه بیمارانی که با روش لیزر درمان شده اند، بعد از عمل به راحتی مدفوع یا گاز معده خود را کنترل کرده اند و مشکل انقباض عضلات رحم نیز بعد از درمان گزارش نشده است. همچنین هیچ عفونتی نیز بعد از درمان بواسیر با لیزر گزارش نشده است. همه کسانی که بواسیر خود را با لیزر درمان کرده اند نیازی به درمان دوباره و بستری شدن نداشته اند.

فیلم

شما در این فیلم ها می توانید به صورت تصویری با نحوه درمان انواع بواسیر با لیزر آشنا شوید. فیلم زیر خیلی خلاصه این وضعیت را برای شما توضیخ می دهد. کپی رایت فیلم متعلق به این سایت است.

امکانات یک کلینیک درمان بواسیر با لیزر

کلینیک سامان دارای همه امکانات تخصصی برای درمان با این روش است. شما در کلینیک سامان می توانید بهترین درمان و تسکین بواسیر را با بهترین متخصصان این کار پیدا کنید. متخصصانی که برای سالها در این زمینه تخصص و مهارت دارند. از امکانات یک کلینیکی که درمان بواسیر انجام می دهد می توان به داشتن دستگاه پیشرفته و گران قیمت لیزر, دکتر مجرب, کادر پزشکی کارکشته و… اشاره کرد.

آیا بواسیر با لیزر درمان می شود؟

بله بواسیر کاملا با لیزر درمان می شود و هیچ درد و عارضه ای ندارد. همچنین آسان ترین و سریعترین درمانی است که برای بواسیر وجود دارد. درمان بواسیر با لیزر به صورت سرپایی و بدون درد است و نیازی به بستری شدن ندارید. در همان روزی که درمان کرده اید می توانید به سر کار و فعالیت های روزمره خود برگردید.

مزایای درمان بواسیر با روش لیزری

• در عرض چند دقیقه با بی‌ حسی موضعی و بدون درد درمان می‌ شود.
  • هیچ بخیه سفت و محکمی در کار نیست و بعد از عمل نیز از این بابت ناحیه درمان شده دردی را احساس نمی کند.
  • بهبودی در این روش بسیار سریعتر است و نسبت به درمان جراحی عوارض کمی دارد.
  • بیمار مجبور به بستری شدن نیست و بلافاصله بعد از درمان می تواند به سر کار و فعالیت های روزمره عادی خود برگردد.

درمان بیماری بواسیر خارجی با روش لیزری

یکی از بواسیرها، بواسیر خارجی است که بخشی از بواسیر توسط پوست مقعد پوشانده می‌ شود، در حالی که در بواسیر داخلی مخاط در درون مقعد ایجاد می شود. در بواسیر خارجی این مخاط به خارج از کانال مقعد کشیده می شوند و می‌ توانند در اندازه های متفاوت ظاهر شوند. برخی از آنها به قدری بزرگ هستند که کاملا دور مقعد را احاطه می‌ کنند. آنها پس از بارداری رایج هستند و نیاز به درمان لیزری دارند. زیرا آنها یک تحریک‌ کننده مداوم هستند و باعث خارش و سختی در پاکسازی ناحیه مقعد می‌ شوند. گذشته از آنها، آنها حالتی ناخوشایند و خجالت‌ آور دارند. ​

درمان بواسیر با لیزر

هزینه های درمان بواسیر با لیزر

برای درمان بواسیر با لیزر نمی توان هزینه معین و مشخصی را اعلام کرد، دکتر و پزشک متخصص بیمارهای مقعدی نوع بواسیر را بررسی و معاینه می کند و بر اساس میزان رشد و وضعیت بیماری هزینه درمان بواسیر با لیزر را تعیین می کند.

مسئله خیلی مهم در باره هزینه فقط مبلغ پرداختی نیست و شامل عوامل زیادی است که این عوامل هزینه واقعی درمان را مشخص می کند. این عوامل را می توان به صورت زیر بیان کرد.

1.  صرفه جویی در وقت و زمان بیمار در جراحی با لیزر در اولویت است و بیمار بر عكس جراحی سنتی مجبور نیست پروسه های عجیب و غریب بیمارستانی را طی کند. درباره لیزر هیچ کدام از پروسه های جراحی سنتی وجود ندارد و وقت و هزینه ای از این بابت از بیمار گرفته نمی شود. بعد از درمان نیز بیمار مجبور به بستری شدن و استراحت در منزل نیز نیست. این عامل می تواند هزینه درمانی را نسبت به جراحی سنتی در مرحله کمتری قرار بدهد.
  2.  كمتر بودن درد و خونریزی مقعدی در عمل با لیزر در مقایسه با روش جراحی سنتی عامل دیگری است که بر روی هزینه درمان بواسیر با لیزر نیز تاثیر می گذارد.
  3.  در جراحی سنتی نیاز به بیهوشی عمومی یا نخاعی است که این مورد و هزینه های آن نیز در روش درمان با لیزر حذف می شود.

بیماران به خاطر داشته باشند:

در بسیاری از بیمارها تا هنگامی که بیمار معاینه نشود نمی توان بیماری را به صورت درست تشخیص داد و روش درمانی موثری را برای آن تجویز نمود. بنابراین از قبل نمی توان درباره هزینه درمانی بواسیر با لیزر اظهار نظر قاطعی کرد. زیرا در برخی موافع علائم بیماری در افراد مختلف متفاوت است و هر بیماری نیاز به درمان خاصی دارد که بنابر آن هزینه درمانی نیز محاسبه می شود.

درمان با لیزر بهتر است یا جراحی؟

مسلما درمان بواسیر با لیزر بهتر است. زیرا این روش درمانی بواسیر به صورت سرپایی در کلینیک یا مطب پزشک و با کمک بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد

بیمار بعد از درمان نیازی به بستری شدن و استراحت مطلق ندارد و بیمار می تواند بلافاصله بعد از درمان می تواند به سر کار و فعالیت های روزمره عادی خود برگردد. این روش درمانی بدون درد و خونریزی بوده و نیاز به پانسمان یا همان تامپون ندارد. این روش درمانی در کمتر از یک ساعت انجام می شود.

Review Date
Reviewed Item
کلینیک سامان
Author Rating
51star1star1star1star1star

12 دیدگاه

• سلام بعد از درمان بواسیر با لیزر، التهاب و تورم ها چگونه فروکش می کند؟ احتمال اینکه تورم ها زیاد بشود هست؟ شما خودتان بواسیر را با لیزر عمل می کنید؟

• سلام و عرض ادب. من بواسیر نوع چهار دارم. امکانش است عکس های پزشکی ام را براتون بفرستم و نظرتون رو برام بفرمایید. آیا نیاز به جراحی دارم یا نه؟ آیا می توانم با لیزر عمل کنم؟ هزینه دقیق جراحی لیزر چقدر است؟ ممنون

• باسلام من در مقعدم تورم زیادی دارم و هنگام دستشویی رفتن این ورم ها زیادتر هم میشوند. امکان دارد با لیزر درمانی این ورم ها را برداشت؟

• سلام ببخشید برای اطمینان خاطر خودم می پرسم. درست است که در درمان بواسیر ، لیزر در مقابل تیغ جراحی هیچ دردی ندارد؟ لیزر بافت و پوست بدن را نمی سوزاند و آسیبی به پوست نمی زند؟ شاید بریدن از سوختن کمتر داشته باشد؟ نظر شما چیست؟

• سلام در عمل بواسیر با لیزر احتمال خونریزی و عود دوباره هست؟ مدت بستری شدن و بیهوشی چگونه است؟ با این عمل یبوست هم درمان میشود؟

• سلام. بواسیرم را با لیزر عمل کردم اما بعضی مواقع کمی درد و سوزش دارم. مشکل از کجاست؟ باید دوباره عمل کنم؟

• سلام من بواسیر خارجی درجه 4 دارم. آیا لیزر می تواند بواسیرم را درمان کند؟ چون از برخی از دکترها شنیدم که تنها درمانم عمل جراحی است و لیزر نمی تواند این نوع بواسیر را درمان کند؟ نظر شما چیست؟

• هزینه درمان بواسیر با لیزر چقدر است؟ گران تر از عمل جراحی است؟ جای زخم ها در این روش چه مدت طول می شکد تا بهبود پیدا کند؟ ممنون میشم به این سوال هایم جواب بدهید؟

• برای آگهی از هزینه می توانید تماس بگیرید تا با توجه به مورد شما راهنمایی تان کنند